tisdag 3 juni 2014

Att börja

Försöker verkligen att komma igång med bloggandet. Jag vill ju blogga, och ibland har jag faktiskt till och med tid. Men. Det. Går. Trögt. Och eftersom att jag inte heller är någon vidare fotograf heller, så kan jag inte bara ösa på med massa bildinlägg.

Hursomhelst, något inlägg måste ju vara det första, så nu kör vi! Jag tänkte att jag kanske kunde berätta lite vad som hände under långhelgen eftersom att det är sånt man gör när man är bloggare. 

I torsdags var några av mina klasskompisar och hälsade på, och även om inte alla kunde komma var det väldigt kul att ha dem på besök. De stannade i några timmar och vi åt halloumibiffar i trädgården och solade på stranden. Fredagskvällen spenderades tillsammans med Tove och Alva och på lördagen firades sistnämnda med tårtkalas. Senare samma dag åkte vi in till stan för att hjälpa till på Verket-kvällen som Midgårds tjejgrupp arrangerade och även om det förmodligen hade kommit mer folk om inte Brännbollsyran hade varit samtidigt, är jag väldigt nöjd. Att vara med och arrangera gav en känsla av makt, banden var bra och limboinitiativet gick definitivt hem. Sedan hände inte så mycket mer, vi städade, jag sov hos Carro, jag åkte hem och gjorde ingenting resten av dagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar