söndag 12 oktober 2014

En månad!

I onsdags var det en månad sedan jag först landade i Arcata, det går så fort!

Sen senast har jag bland annat hunnit med två cross-contryrace och ett besök på en pumpaodling med skolan (det var NPA och tioåringarna). Pågrund av en fantastisk benhinneinflammation har jag inte kunnat springa men coachen tog mig och några andra skadade till vattenlöpning vilket var En Speciell Upplevelse.

 I helgen sov jag över hos en klasskompis och sedan hann jag på lördagskvällen både kolla in skolans cabaret och vara på någon slags fest på en strand i närheten.

Nästa vecka blir det backpacking med skolan, vilket förhoppningsvis kommer bli fett najs!

Har hundra sidor i Anna Karenina att läsa och en essä att skriva så :

Hejsvejs


Pumpking Patch, åkte skolbuss för första gången!


 Pastells on the Plaza händer årligen i Arcata. Konstnärer donerar sin tid för att måla en ruta som exempelvis ett företag har köpt och pengarna går sedan till välgörenhet. 


 Clam Beach Run



NPA's egna cabaret


Ja, alltså gissa vilken jag beställde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar