söndag 14 september 2014

Annars då

Förutom skolan då? Ja, jag trivs, även om det är en lite konstig känsla att vara så långt hemifrån och veta att man inte kommer hem än på ett år. 

Igår var jag på en AFS-träff där jag träffade de andra utbytesstudenterna i området. Vi snackade om allt som rör en utbytesstudent i princip. Senare blev jag och de andra utbytesstudenterna på skolan bjudna på middag av rektorn på NPA.

Snart ska jag på yoga med värdfamiljen och sedan är det snart dags för skolvecka nummer två.

Jag hoppas att ni har det bra därhemma, trots SDs framfångar i riksdagsvalet. 

P:S Jag önskar att bloggen kunde hålla högre standard, men som det ser ut nu har jag inte riktigt tid eller ork för att skriva särskilt många eller kvalitativa innlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar